Pagini de vanzari – Creare landing page, creare site

Aplicatii

Exemple de aplicatii pentru pagini de vanzari

De ce landing page? In Romania, rata medie de conversie pe site este de 1,43%. Conform studiilor GetResponse, paginile de vanzari au o rata medie de conversie de 5,86%! Aceasta inseamna o performanta de 4 ori mai mare a paginilor de vanzari, comparativ cu un site, intrucat acestea sunt special concepute pentru a genera comenzi unui anumit produs sau serviciu.

Agricultura

Daca ai o ferma, o livada, o podgorie, un bazin piscicol, stupi etc., inseamna ca oferi o gama larga de produse. In ochii unui client, nu vei parea specializat intr-un anumit tip de produs, ci intr-o gama mai larga – iar clientii au mult mai multa incredere in companiile ultraspecializate, de nisa. Strategic este sa construiesti “sateliti” sau “canale de vanzari” sub forma de pagini de vanzari (landing page-uri) prin care sa te promovezi diferit, pentru fiecare tip de produs oferit. 

Dincolo de site-ul pe care il ai deja, vei construi separat pagini de vanzari cu domenii precum “gainiouatoare.ro”, “gainidecarne.ro”, “mierepoliflora.ro”, “mieredesalcam.ro” etc., in functie de produsele care iti aduc cele mai multe incasari. Asa vei acoperi mai multe nise si vei arata clientului ca esti specializat exact in ceea ce cauta el. 

Pe langa aceste avantaje, mai ai avantajul de promovare in Google (SEO) – fiecare pagina de vanzari va avea continut diferit, cuvinte-cheie diferite etc. si va fi indexata separat in Google, crescand astfel numarul de rezultate in cautari. La finalul strategiei, in loc sa ai doar un simplu site de prezentare, vei avea o retea de landing page-uri orientate catre vanzari care iti vor asigura un flux direct interesat (calificat) si solid de clienti.

Industria alimentara

Daca esti un producator de mezeluri, inseamna ca oferi o gama larga de produse si servicii conexe. In ochii unui client, nu vei parea specializat intr-un anumit tip de produs, ci intr-o gama mai larga – iar clientii au mult mai multa incredere in companiile ultraspecializate, de nisa. Strategic este sa construiesti “sateliti” sau “canale de vanzari” sub forma de pagini de vanzari (landing page-uri) prin care sa te promovezi diferit, pentru fiecare tip de produs oferit. 

Dincolo de site-ul firmei pe care il ai deja, vei construi separat pagini de vanzari cu domenii precum “salamuriuscate.ro”, “specialitatitraditionale.ro”, “pastramadeoaie.ro” etc., in functie de prodsuele care iti aduc cele mai multe incasari. Asa vei acoperi mai multe nise si vei arata clientului ca esti specializat exact in ceea ce cauta el. 

Pe langa aceste avantaje, mai ai avantajul de promovare in Google (SEO) – fiecare pagina de vanzari va avea continut diferit, cuvinte-cheie diferite etc. si va fi indexata separat in Google, crescand astfel numarul de rezultate in cautari. La finalul strategiei, in loc sa ai doar un simplu site de prezentare, vei avea o retea de landing page-uri orientate catre vanzari care iti vor asigura un flux direct interesat (calificat) si solid de clienti.

Transporturi & Logistica

Daca ai o companie de transporturi si logistica, inseamna ca oferi o gama larga de servicii. In ochii unui client, nu vei parea specializat intr-un anumit tip de serviciu, ci intr-o gama mai larga – iar clientii au mult mai multa incredere in companiile ultraspecializate, de nisa. Strategic este sa construiesti “sateliti” sau “canale de vanzari” sub forma de pagini de vanzari (landing page-uri) prin care sa te promovezi diferit, pentru fiecare tip de serviciu oferit. 

Dincolo de site-ul firmei pe care il ai deja, vei construi separat pagini de vanzari cu domenii precum “transportfrigorific.ro”, “transportalimente.ro”, “transportromaniagermania.ro”, “depozitaremarfa.ro” etc., in functie de serviciile care iti aduc cele mai multe incasari. Asa vei acoperi mai multe nise si vei arata clientului ca esti specializat exact in ceea ce cauta el. 

Pe langa aceste avantaje, mai ai avantajul de promovare in Google (SEO) – fiecare pagina de vanzari va avea continut diferit, cuvinte-cheie diferite etc. si va fi indexata separat in Google, crescand astfel numarul de rezultate in cautari. La finalul strategiei, in loc sa ai doar un simplu site de prezentare, vei avea o retea de landing page-uri orientate catre vanzari care iti vor asigura un flux direct interesat (calificat) si solid de clienti.

Constructii & Amenajari

Daca ai o companie de constructii, inseamna ca oferi o gama larga de servicii. In ochii unui client, nu vei parea specializat intr-un anumit tip de serviciu, ci intr-o gama mai larga – iar clientii au mult mai multa incredere in companiile ultraspecializate, de nisa. Strategic este sa construiesti “sateliti” sau “canale de vanzari” sub forma de pagini de vanzari (landing page-uri) prin care sa te promovezi diferit, pentru fiecare tip de serviciu oferit. 

Dincolo de site-ul firmei pe care il ai deja, vei construi separat pagini de vanzari cu domenii precum “antreprizagenerala.ro”, “constructiiindustriale.ro”, “constructiicivile.ro”, “panouritermoizolante.ro”, “instalatiiblocuri.ro”, “administrareimobile.ro” etc., in functie de serviciile care iti aduc cele mai multe incasari. Asa vei acoperi mai multe nise si vei arata clientului ca esti specializat exact in ceea ce cauta el. 

Pe langa aceste avantaje, mai ai avantajul de promovare in Google (SEO) – fiecare pagina de vanzari va avea continut diferit, cuvinte-cheie diferite etc. si va fi indexata separat in Google, crescand astfel numarul de rezultate in cautari. La finalul strategiei, in loc sa ai doar un simplu site de prezentare, vei avea o retea de landing page-uri orientate catre vanzari care iti vor asigura un flux direct interesat (calificat) si solid de clienti.

Mobila & Prelucrare lemn

Daca produci/vinzi mobila sau alte produse din lemn, inseamna ca oferi o gama larga de produse si servicii conexe. In ochii unui client, nu vei parea specializat intr-un anumit tip de produs, ci intr-o gama mai larga – iar clientii au mult mai multa incredere in companiile ultraspecializate, de nisa. Strategic este sa construiesti “sateliti” sau “canale de vanzari” sub forma de pagini de vanzari (landing page-uri) prin care sa te promovezi diferit, pentru fiecare tip de produs oferit. 

Dincolo de site-ul firmei pe care il ai deja, vei construi separat pagini de vanzari cu domenii precum “mobiladebucatarie.ro”, “mesedinlemn.ro”, “europaleti.ro”, etc., in functie de produsele care iti aduc cele mai multe incasari. Asa vei acoperi mai multe nise si vei arata clientului ca esti specializat exact in ceea ce cauta el. 

Pe langa aceste avantaje, mai ai avantajul de promovare in Google (SEO) – fiecare pagina de vanzari va avea continut diferit, cuvinte-cheie diferite etc. si va fi indexata separat in Google, crescand astfel numarul de rezultate in cautari. La finalul strategiei, in loc sa ai doar un simplu site de prezentare, vei avea o retea de landing page-uri orientate catre vanzari care iti vor asigura un flux direct interesat (calificat) si solid de clienti.

Auto & Moto

Daca ai un service auto sau un atelier de cosmetica si tuning auto, inseamna ca oferi o gama larga de servicii. In ochii unui client, nu vei parea specializat intr-un anumit tip de produs, ci intr-o gama mai larga – iar clientii au mult mai multa incredere in companiile ultraspecializate, de nisa. Strategic este sa construiesti “sateliti” sau “canale de vanzari” sub forma de pagini de vanzari (landing page-uri) prin care sa te promovezi diferit, pentru fiecare tip de serviciu oferit. 

Dincolo de site-ul firmei pe care il ai deja, vei construi separat pagini de vanzari cu domenii precum “reparatiicutiideviteze.ro”, “reparatiiambreiaj.ro”, “colantariauto.ro”, “detailingauto.ro”, “folieauto.ro” etc., in functie de serviciile care iti aduc cele mai multe incasari. Asa vei acoperi mai multe nise si vei arata clientului ca esti specializat exact in ceea ce cauta el. 

Pe langa aceste avantaje, mai ai avantajul de promovare in Google (SEO) – fiecare pagina de vanzari va avea continut diferit, cuvinte-cheie diferite etc. si va fi indexata separat in Google, crescand astfel numarul de rezultate in cautari. La finalul strategiei, in loc sa ai doar un simplu site de prezentare, vei avea o retea de landing page-uri orientate catre vanzari care iti vor asigura un flux direct interesat (calificat) si solid de clienti.

Producatori industriali

Daca ai o fabrica, inseamna ca oferi o gama foarte larga de produse si servicii conexe. In ochii unui client, nu vei parea specializat intr-un anumit tip de produs, ci intr-o gama mai larga – iar clientii au mult mai multa incredere in companiile ultraspecializate, de nisa. Strategic este sa construiesti “sateliti” sau “canale de vanzari” sub forma de pagini de vanzari (landing page-uri) prin care sa te promovezi diferit, pentru fiecare tip de produs oferit. 

Dincolo de site-ul firmei pe care il ai deja, vei construi separat pagini de vanzari cu domenii precum “remorciagricole.ro”, “remorciauto.ro”, “containereecologice.ro”, “stivuitoarediesel.ro”, “stivuitoareelectrice.ro” etc., in functie de produsele care iti aduc cele mai multe incasari. Asa vei acoperi mai multe nise si vei arata clientului ca esti specializat exact in ceea ce cauta el. 

Pe langa aceste avantaje, mai ai avantajul de promovare in Google (SEO) – fiecare pagina de vanzari va avea continut diferit, cuvinte-cheie diferite etc. si va fi indexata separat in Google, crescand astfel numarul de rezultate in cautari. La finalul strategiei, in loc sa ai doar un simplu site de prezentare, vei avea o retea de landing page-uri orientate catre vanzari care iti vor asigura un flux direct interesat (calificat) si solid de clienti.

Servicii & Consultanta

Daca ai o clinica sau un cabinet medical, o casa de avocatura, un birou de arhitectura, o agentie imobiliara, o firma de contabilitate etc., inseamna ca oferi o gama larga de servicii. In ochii unui client, nu vei parea specializat intr-un anumit tip de serviciu, ci intr-o gama mai larga – iar clientii au mult mai multa incredere in companiile ultraspecializate, de nisa. Strategic este sa construiesti “sateliti” sau “canale de vanzari” sub forma de pagini de vanzari (landing page-uri) prin care sa te promovezi diferit, pentru fiecare tip de serviciu oferit. 

Dincolo de site-ul pe care il ai deja, vei construi separat pagini de vanzari cu domenii precum “implanturidentare.ro”, “salarizarepersonal.ro”, “consultantafiscala.ro” etc., in functie de serviciile care iti aduc cele mai multe incasari. Asa vei acoperi mai multe nise si vei arata clientului ca esti specializat exact in ceea ce cauta el. 

Pe langa aceste avantaje, mai ai avantajul de promovare in Google (SEO) – fiecare pagina de vanzari va avea continut diferit, cuvinte-cheie diferite etc. si va fi indexata separat in Google, crescand astfel numarul de rezultate in cautari. La finalul strategiei, in loc sa ai doar un simplu site de prezentare, vei avea o retea de landing page-uri orientate catre vanzari care iti vor asigura un flux direct interesat (calificat) si solid de clienti.