Pagini de vanzari – Creare landing page, creare site

Functionalitati

Cum functioneaza o pagina de vanzari?

Ai nevoie de o segmentare a serviciilor sau produselor pe care le oferi. Este similar cu a deschide mai multe sucursale, specializate pe diferite servicii; asa iti cresti posibilitatile de a atrage clientii. Important este ca, pe langa site-ul companiei, sa ai si o retea de landing page-uri prin care sa iti promovezi separat fiecare produs sau serviciu.

Exemplu de strategie: Daca ai o clinica sau un cabinet medical, o casa de avocatura, un birou de arhitectura, o agentie imobiliara, o firma de contabilitate etc., inseamna ca oferi o gama larga de servicii. In ochii unui client, nu vei parea specializat intr-un anumit tip de serviciu, ci intr-o gama mai larga – iar clientii au mult mai multa incredere in companiile ultraspecializate, de nisa. Strategic este sa construiesti “sateliti” sau “canale de vanzari” sub forma de pagini de vanzari (landing page-uri) prin care sa te promovezi diferit, pentru fiecare tip de serviciu oferit. Dincolo de site-ul pe care il ai deja, vei construi separat pagini de vanzari cu domenii precum “implanturidentare.ro”, “salarizarepersonal.ro”, “consultantafiscala.ro” etc., in functie de serviciile care iti aduc cele mai multe incasari. Asa vei acoperi mai multe nise si vei arata clientului ca esti specializat exact in ceea ce cauta el. Pe langa aceste avantaje, mai ai avantajul de promovare in Google (SEO) – fiecare pagina de vanzari va avea continut diferit, cuvinte-cheie diferite etc. si va fi indexata separat in Google, crescand astfel numarul de rezultate in cautari. La finalul strategiei, in loc sa ai doar un simplu site de prezentare, vei avea o retea de landing page-uri orientate catre vanzari care iti vor asigura un flux direct interesat (calificat) si solid de clienti.

De ce landing page? In Romania, rata medie de conversie pe site este de 1,43%. Conform studiilor GetResponse, paginile de vanzari au o rata medie de conversie de 5,86%! Aceasta inseamna o performanta de 4 ori mai mare a paginilor de vanzari, comparativ cu un site, intrucat acestea sunt special concepute pentru a genera comenzi.